آه...باز همقطار، رفته استو من؛- مسافری که از نرفتن مدام خسته است -باز، بازمانده ام در ایستگاه سوت و کورو حسرتی همیشه با من است؛اینکه لنگ می زند همیشه پای کوچ کردن ام آه...سالهاستمانده اممث اشک فرات...ما را در سایت اشک فرات دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 15:31